.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران مشاور رسانه ای قوی ندارد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: استاندار مازندران عملکرد مثبتی داشته است ولی متاسفانه فقدان مشاور رسانه ای قوی ، این تلاش و عملکرد مثبت نتوانسته است بخوبی منعکس شود.
استاندار مازندران مشاور رسانه ای قوی ندارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: استاندار مازندران عملکرد مثبتی داشته است ولی متاسفانه فقدان مشاور رسانه ای قوی ،این تلاش و عملکرد مثبت نتوانسته است بخوبی منعکس شود.

بهرام حمیدی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز گفت: در سال گذشته به همت مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز مازندران توانستیم به تعهدات مالی و برنامه ای خود عمل کنیم و در بخش رادیو در تهیه کنندگی ، گویندگی و گزارشگری جزو بهترین ها بوده و بیشترین امتیاز را در سطح کشور بدست آوردیم.
وی افزود: با توجه به اینکه استان مازندران استان خبرمداری نیست اکثر خبرهای مرکز تولیدی بوده و در بخش سیما که بدنه ساکنی داشت توانستیم روند خوبی داشته باشیم.
حمیدی با بیان اینکه مازندران با توجه به طبیعت خدادای نیاز به دکور ندارد گفت: مازندران استانی عالم پرور است ولی در بخش فیلمنامه نویسی ضعیف هستیم و نمی توانیم به خوبی شخصیت پردازی کنیم.
وی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال اصلاح الگوی مصرف گفت: ما باید در تمام موضوعات به سمت اصلاح الگوی مصرف حرکت کنیم بویژه در بخش مدیریت که باید به آن اهتمام ورزیم و بهره دهی و بهره وری خوبی داشته باشیم.
حمیدی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار اصلاح الگوی مصرف با استفاده از استاتید دانشگاه و کارشناسان سایر دستگاه ها سعی داریم در غالب نمایش و سریال به این مقوله بپردازیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخابات در صدا و سیمای مرکز مازندران با حضور معاونان و مدیرپژوهش تشکیل و از 12اسفند سال گذشته بخش تبیینی آن شروع شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بخش تبلیغی و تبیینی انتخابات با ارائه برنامه های ترکیبی و خبر پیگیری و در خردادماه تهییج انتخابات با فراخوانی مردم شریف استان صورت می گیرد البته واحد پژوهش مرکز نیز کار نظرسنجی انتخابات را از مدت ها قبل شروع کرده است.
حمیدی تصریح کرد: با توجه به سال اصلاح الگوی مصرف سیاست سازمان صدا و سیما بر این است که مدت زمان بیشتری برای معرفی کاندیداها در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه مردم ایران وفادار به نظام بوده و ولایت را با گوش و پوست خود قبول دارند گفت: شیعه رهبری را به عنوان مرجعیت می نگرد و هر وقت دشمنان نظام تبلیغات منفی داشته اند حضور مردم در صحنه پررنگتر از همیشه بوده است.
حمیدی تصریح کرد: جریان های سیاسی و کاندیداها بجای اینکه تخریب عملکرد داشته باشند بهتر است با استفاده از گروه های پژوهشی و براساس شاخصه های معین به نقد عملکرد بپردازند.
وی اظهارداشت: یقینا مردم ایران پررنگتر از همیشه در انتخابات حضور خواهند داشت چرا که پشتوانه یک رئیس جمهور به حضور حداکثری مردم است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران خاطرنشان کرد: پیگیری خبر به صورت جدی در حال پیگیری است و وظیفه ما کمک به همه دستگاه ها برای بهبود عملکرد آنان است.
وی با اشاره به اینکه نگاه رسانه کمک به توسعه استان است گفت: استاندار مازندران تاکنون عملکرد مثبتی داشته است چرا که به دغدغه های ایشان برای توسعه استان واقف هستیم ولی متاسفانه استاندار مازندران مشاور رسانه ای خوبی ندارد تا این عملکرد مثبت به خوبی منعکس شود.
حمیدی ادامه داد: به نظر من استاندار فعلی عملکرد مثبت تری نسبت به استاندار قبلی دارد و همه باید برای توسعه استان به ایشان کمک کنیم.
وی گفت: در بخش توسعه ای صدا و سیما ، ساختمان استودیو تلویزیون در بهمن امسال با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال که مبلغ 40 میلیارد ریال آن از طریق استانداری و مصوبات سفر تامین اعتبار می شود به اتمام خواهد رسید.
حمیدی در ادامه افزود: در سال گذشته تعداد60 فرستنده رادیویی مورد بهره برداری قرار گرفت و در سال جاری نیز تعداد100 فرستنده دیگر در صورت تامین اعتبار نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: فرستنده دیجیتالی نمک آبرود و سوردار درحال پیگیری است که انشاءا... بزودی مقدمات انجام آن ، فراهم خواهد شد.

محمود احمدي - خبرنگار شمال نيوز



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سما 5 ارديبهشت 1388
ديگ به ديگ ميگه روت سياهه!آقاي حميدي! شما براي صدا و سيماي مركز چه كرديد ؟ رسانه ها آئينه و منعكس كننده اقدامات و خدمات مسئولين است اگر آقاي كريمي مشاور رسانه اي قوي ندارد، شما كه شخص اول و مدير صدا و سيماي مركز هستيد چرا اقدامي براي رفع اين نقيصه نمي كنيد !؟شما كه مرتباَ دم از دستاوردها مي زنيد چرا توليدات مركز مازندران در جشنواره توليدات مراكز آنطور كه شايد و بايد ظاهر نمي شود؟
البته ما كه خسته شديم از بس نظر داده و از كانال هاي مختلف به گوشتان رسانديم ولي نيم نگاهي هر چند ناچيز به توليدات مركز استان انسان را متوجه يك حقيقت تلخ مي كند :
(‌ مديريت ضعيف رسانه استاني) ...........................................
كه باز هم اميدي هر چند ناچيز در رفع اين معضل داريم كماكان !!!
( البته چون مصاحبه شما با خبرنگار محترم شمال نيوز بوده، بعيد ميدانم اين نظر درج شود تا ببينيم ......................................................)






يك خبرنگار 5 ارديبهشت 1388
كسي نيست به آقاي حميدي بگويد كه تاكنون چند مصاحبه بعداز ورودش به صدا و سماي مازندران ترتيب داد. قطعا مسئول روابط عمومي دستگاه مربوطه نيز مشاور رسانه‌اي قوي ندارد و آن هم دستگاه‌هاي كه پيشاني ان خبرنگاران هستند و ما خبرنگاران از بسياري از اتفاق‌هاي اين دستگاه بي‌اطلاع‌ هستيم.
آقاي حميدي قبل از اظهار نظر رسمي كمي به رابطه خود با خبرنگاران غير از رسانه ملي در استان توجه كند
رضا 5 ارديبهشت 1388
آقای حمیدی ایامیدانی معاونت اطلاعات واخبار مازندران به خبرنگاران شهرستانها بابت خبر تصویری(فیلم)چه مبلغ مرهمت میکند صد در صد میدانید 2850تومان.حتما قیمت نوار ارسالی خبرنگاران راهم میدانید3000تومان،وارسال نوار یابهتر بگویم کرایه ماشین هم بسته به شهرستان دارد از8هزارتومان تا2هزارتومان میباشد وخیلی جیزهای دیگه که جایش اینجا نیست. این بلائی که شما برسر خبرنگاران ازاد می اورید استعمار پیر انگلستان هم برسر هندوها و... نیاورد است خبرنگارازاد
شريف زاده 6 ارديبهشت 1388
نظر جناب حميدي محترم. اما به نظر مي رسد شبكه طبرستان خود آنقدر نقص و عيب دارد آنقدر بي سليقگي و بي نظمي دارد كه ايشان فرصت نكند به مشاور رسانه اي استاندار گير بدهد!!
نا شناس 6 ارديبهشت 1388
حرفهای جناب اقای حمیدی درست است اقای رستمعلی بجای جوابیه به اصلاح امور بپردازد وازمدیران روابط عمومی دیگر دستگاها یا استانداریها نحوه کار را یاد بگیرد
نا شناس 6 ارديبهشت 1388
اقای حمیدی از قدیم گفته اند یک سوزن به خود یک سیخ به دیگری...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.